Varasto ja asiakaspalvelu suljettu 18.7-2.8 välisen ajan

On aika hetki huokaista, istua laiturilla ja kastaa varpaat veteen..... Lomailen siis 18.7.-2.8. välisen ajan. Tänä aikana varasto ja asiakaspalvelu on suljettu. Palaan työn ääreen maanantaina 3.8 klo 17.00 alkaen. Verkkokauppa on auki ja tilauksia voi tehdä normaalisti lomani aikana. Perjantaihin 17.7 klo 16.00 mennessä tulleet tilaukset käsittelen vielä ennen lomaa, muutoin tilauksien pakkaaminen alkaa 3.8. klo 17.00 alkaen. Oikein mukavaa kesää kaikille! Anna-Mari

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Asiakaspalvelu

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme missä tahansa tuotteitamme tai tilaustasi koskevassa kysymyksessä sähköpostitse info@puppystyle.fi ja puhelimella Ma - Pe klo 17.00 - 21.00 numerosta 044 988 6865 (norm. puhelinmaksu). 

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksoun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Puppystylen yleiset ehdot.

Collector Lasku/Osamaksu

Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.

Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.

Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.

Luottokustannukset ja luottoesimerkki: Verkkokaupassa sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 3,80 € kuukaudessa. Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 30,7 %, luottokustannusten yhteismäärä 433 €, maksettava kokonaismäärä 1 433 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Asiakaspalvelu maksuasioissa

Laskuun ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa saat apua Collector Bankin asiakaspalvelusta:

Palautusten ja peruutusten käsittely

Kun palautat tai peruutat ostoksesi palautus- tai peruutusaikojen puitteissa kauppiaan antamien ohjeiden mukaisesti, tieto palautuksestasi välittyy Collector Bankille automaattisesti. Jos palautat hyväksytysti osan ostamistasi tuotteista, voit vähentää palautuksen euromäärän jo saamasi laskun loppusummasta. Osissa maksamisen tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti luoton kokonaissummasta, mikä ilmenee seuraavalla saamallasi laskulla.

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen, toimita henkilö- ja tiliyhteystietosi maksun palauttamiseksi sähköpostitse osoitteeseen contactcenter@collectorbank.fi tai soita numeroon 09 3158 9947.

Luottopäätös

Maksutavan käyttö edellyttää luottopäätöksen tekemistä ja tätä varten sinulta pyydetään henkilötietojasi. Tiedot välitetään tietoturvallisella SLL-/TLS-suojatulla yhteydellä. Luotonmyöntäjä Collector Bank varmistaa henkilö- ja osoitetietojesi oikeellisuuden väestötietojärjestelmästä sekä tarkistaa luottotietosi Bisnode Finland Oy:n luottotietorekisteristä. Saamaasi luottopäätökseen vaikuttaa muun ohella myös mahdollinen historiasi Collector Bankin asiakkaana. Jos saat kielteisen luottopäätöksen, voit kysyä sen syytä Collector Bankin asiakaspalvelusta. Huomaathan, että omaehtoinen luottokielto tai salatut osoitetiedot voivat johtaa kielteiseen luottopäätökseen. Antamasi henkilötunnus tai luottopäätöstiedot eivät tallennu kauppiaan asiakastietorekisteriin.

Tietosuojatiedot

Collector käsittelee ja tallentaa henkilötietojasi muun muassa maksutapaa koskevan luottohakemuksen käsittelyä, luottopäätöksen tekemistä, asiakassuhteen hoitamista ja asiakaspalvelua varten. Tietojen rekisterinpitäjänä on Collector Bank AB. Collector tarvitsee henkilötietojasi, jotta he voivat käsitellä luottohakemuksesi. Pyydettyjen tietojen antamatta jättäminen estää hakemuksen käsittelyn. Lisätiedot omien tietojen tarkistamisesta ja muista oikeuksistasi sekä henkilötietojen käsittelystä ja automaattisesta päätöksenteosta ovat saatavilla osoitteessa www.collector.fi/tietoa-collectorista/tietosuojasta/.

Luottoehdot

Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Collector Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

info@puppystyle.fi 

044 988 6865 (Ma - Pe klo 17.00-21.00) (norm. puhelinmaksu)

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina.

Posti Paketti
, nouto lähimmästä toimipisteestä tai pakettiautomaatista - alk. 8,90 € (ilmainen toimitus yli 100€ ostoksiin)
Matkahuolto Lähellä-pakettinouto lähimmästä toimipisteestä - alk. 6,90 € (ilmainen toimitus yli 100€ ostoksiin)
Posti Kotipaketti
, kotiinkuljetus - alk. 14,90€
Matkahuolto kotijakelu, kotiinkuljetus - alk. 13,90 €

Kokonaan noutamatta jätetyt lähetykset - käsittelymaksu 20€

Toimitusaika

Lähetämme tilauksesi matkaan mahdollisimman pian tilauksesi saapuessa. Paketit lähtevät meiltä 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Tilausten käsittely saattaa kuitenkin joskus tilapäisesti ruuhkautua ja toimitusajat voivat olla normaalia pidempiä. Jos sinulla on erityistoiveita toimitusajan suhteen, voit ottaa meihin yhteyttä info@puppystyle.fi

Palautusoikeus ja vaihtomahdollisuus

Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa tai vaihtaa tuote 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai sopimuksen tekemisestä. Otathan molemmissa tapauksissa ensiksi yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla info@puppystyle.fi ja täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake ja laita se palautettavien tuotteiden mukaan.

Palauttaminen on maksullista ja asiakas maksaa palautuksen itse. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäispakkauksessa sekä mahdolliset tuotelaput kiinni. Voit siis kumminkin kokeilla / tutustua tuotteeseen kuten normaalissa kaupassa. Jos tuote ei ole käyttämätön, alkuperäisestä vastaavassa kunnossa ja jälleenmyyntikelpoinen, asiakkaalta peritään tuotteen täysi hinta sekä toimituskulut. Jos tuote on koiran tai kissan karvoissa perimme 10,00 suuruisen puhdistusmaksun per tuote. 

Saadut alennukset (ilmainen toimitus) myönnetään tilaussumman tai muun vastaavan perusteella. Mikäli alennukseen oikeuttava tilaussumma jää tuotepalautuksen jälkeen pienemmäksi kuin alennukseen (ilmaiseen toimitukseen) oikeuttava summa, sinulla ei ole enää oikeutta alennuksiin. 

Vaihdoissa maksamme kerran lähetyskulut per tilaus. Jos tuote joudutaan vaihtamaan toisen kerran, asiakas maksaa palautuksen lisäksi myös vaihdettavan tuotteen lähetyskulut.

Muista pyytää kuitti palautettavan tuotteen lähetyksestä.

Palautamme rahat ensitilassa tai viimeistään Kuluttajasuojalain mukaan 14 päivän kuluessa tavaran saapuessa takaisin varastollemme.

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista ja ilman palautusilmoitusta lähetetyistä lähetyksistä toimitus- ja käsittelykuluja 20 euroa. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Jos haluat perua tilauksen sen jälkeen, kun se on lähetetty, on sinun noudettava paketti postitoimipaikastasi ja lähetettävä takaisin meille. Jos pakettia ei noudeta, se rekisteröityy automaattisesti ei-noudetuksi, ja siitä laskutetaan jälkikäteen. Paketin palauttaminen on halvempaa kuin sen noutamatta jättäminen. Mikäli lähetyksen vastaanottajaa ei ole tavoitettu jakelun yhteydessä tai lähetystä ei ole noudettu, Matkahuolto ja Posti säilyttävät lähetystä vain määräajan, minkä jälkeen paketti palautuu lähettäjälleen. Varmistathan siis, että yhteystietosi ovat ajan tasalla. Jos tilaus halutaan uudelleen lähetettäväksi, perimme lähetyksestä uuden toimituskulun.

Palautusosoite:

Asiakaspalautus

Puppystyle Import Oy 
Koritie 2
15540 Villähde 

Miksi palautus on maksullinen? Olemme vielä pieni yritys ja emme mitenkään pysty isojen yritysten tarjoamiin ilmaisiin postituksiin. Pyrimme tarjoamaan tuotteista tarkat tiedot, kuvaukset ja mittataulukot verkkokaupassamme. Vastaamme myöskin mielellämme kokoa yms. seikkoja koskeviin kysymyksiin sähköpostilla (info@puppystyle.fi), jotta tilaus osuisi nappiin kerralla.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.