Päivitetty 11.12.2023

Puppystyle

Puppystyle on suomalainen verkkokauppa, joka myy tarkoin valittuja laadukkaita koirien vaatteita ja tarvikkeita. 

Asiakaspalvelu

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme missä tahansa tuotteitamme tai tilaustasi koskevassa kysymyksessä sähköpostitse info@puppystyle.fi. Vastaamme sähköposteihin arkena mahdollisimman pian.

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj. Paytrail välitä maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla.  Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Pivon käyttöehdot

MobilePay

Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

MobilePayn ehdot

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot (.pdf)
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf)

Apple Pay

Käyttöehdot ovat tarjolla Applen sivuilla.

Apple Payn käyttöehdot

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley ja Jousto. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Walley

Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille (.pdf)

Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)

Lue lisää: walley.fi

Jousto


Jousto-tuoteseloste (.pdf)

Lue lisää: jousto.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Kuittia ei tulosteta enää tilauksen mukana toimitettavaksi ja kuitin saa ladattua ja tulostettua verkkokaupasta tilausseurannan kautta tilausnumerolla ja sähköpostilla (sama, johon tilausvahvistus on lähetetty).

Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. 

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Sähköpostilla: info@puppystyle.fi 

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina.

Posti Pikkupaketti, toimitus perille kirjelaatikkoon - 6,90 € 

Matkahuolto XXS paketti, nouto lähimmästä toimipisteestä - 6,90 €

Posti Paketti, nouto lähimmästä toimipisteestä tai pakettiautomaatista - alk. 9,90  (ilmainen toimitus yli 100€ ostoksiin)

Matkahuolto Lähellä-paketti, nouto lähimmästä toimipisteestä - alk. 8,90 € (ilmainen toimitus yli 100€ ostoksiin)

Posti Kotipaketti, kotiinkuljetus - alk. 17,90 €

Matkahuolto kotijakelu, kotiinkuljetus - alk. 16,90 €

Kokonaan noutamatta jätetyt lähetykset - käsittelymaksu 20 €

Toimitusaika

Lähetämme tilauksesi matkaan mahdollisimman pian tilauksesi saapuessa. Paketit lähtevät meiltä 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta ja siihen lisätään kuljetusyhtiön toimitusaika, eli toimitus on noin 2-6 arkipäivää. Tilausten käsittely saattaa kuitenkin joskus tilapäisesti ruuhkautua ja toimitusajat voivat olla normaalia pidempiä.

Jos sinulla on erityistoiveita toimitusajan suhteen, voit ottaa meihin yhteyttä info@puppystyle.fi tai jättää tilauksen lisätietoja kenttään viestiä.

Palautusoikeus ja vaihtomahdollisuus

Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa tai vaihtaa tuote 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai sopimuksen tekemisestä. Otathan molemmissa tapauksissa ensiksi yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla info@puppystyle.fi. Kerrothan viestissä syyn palautukselle ja vaihdossa mihin tuotteeseen haluat palautettavan tuotteen vaihtaa, tämä tieto nopeuttaa vaihtoprosessia. Maltathan kumminkin odottaa palautuksen ohjeita, jotka lähetämme sähköpostilla. Palautuksia ei saa lähettää ilman seurattavaa tunnusta. 

Tuotteen palauttaminen (ilman vaihtoa)

Palauttaminen on maksullista ilman vaihtoa ja palautus maksu vähennetään tilauksen toimituskulujen mukaisesti (alk. 6,90 €) palautettavasta summasta. Ilmaisen toimituksen yhteydessä tarkastamme toimitusmaksun tilauksen painon ja koon mukaan. Linkki palautuskortista toimitetaan samaan sähköpostiin, josta tilaus on tullut. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäispakkauksessa sekä mahdolliset tuotelaput kiinni. Voit siis kumminkin kokeilla / tutustua tuotteeseen kuten normaalissa kaupassa. Jos tuote ei ole käyttämätön, alkuperäisestä vastaavassa kunnossa ja jälleenmyyntikelpoinen, asiakkaalta peritään tuotteen täysi hinta sekä toimituskulut. Jos tuote on koiran tai kissan karvoissa perimme 10,00 € suuruisen puhdistusmaksun per tuote.

Palautus tulee lähettää takaisin 14 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksesta (emme vastaanota palautuksia, jos niistä ei ole tehty palautusilmoitusta). Emme vastaanota palautuksia jos, palautusta ei ole viety toimitettavaksi 14 vuorokaudessa, tällöin lähetys palautuu takaisin lähettäjälle ja lähetämme väärin käytetystä palautuskortin käytöstä laskun (toimituskulut + laskutuslisä 2,99 €, lasku on perintäkelpoinen).

Tuotteiden vaihtaminen

Tuotteiden vaihtamisen yhteydessä tuotteen palauttaminen on ilmaista. Vaihtotuotteen palauttamista koskee samat säännöt kuin ylempänä Tuotteen vaihtaminen (ilman vaihtoa). Jos palautuksesta muodostuu liikamaksua palautamme rahat ensi tilassa tai viimeistään Kuluttajasuojalain mukaan 14 päivän kuluessa. Jos palautuksesta tulee lisämaksua (vaihtotuote on kalliimpi), lähetämme tästä laskun sähköpostilla. Maksamme vaihdosta koituneet toimituskulut kerran tilausta kohden. Jos tuote tarvitsee vielä vaihtaa, tulee asiakkaan maksaa itse palautuksesta ja vaihdosta koituneet toimituskulut. Palautuskortti (linkki) toimitetaan samaan sähköpostiin, josta tilaus on tehty.

Saadut alennukset vaihdon tai palautuksen jälkeen

Saadut alennukset (ilmainen toimitus) myönnetään tilaussumman tai muun vastaavan perusteella. Mikäli alennukseen oikeuttava tilaussumma jää tuotepalautuksen jälkeen pienemmäksi kuin alennukseen (ilmaiseen toimitukseen) oikeuttava summa, sinulla ei ole enää oikeutta alennuksiin ja palautettavasta summasta vähennetään toimituksesta koitunut kustannus tai muu vastaava alennus. 

Muista pyytää kuitti palautettavan tuotteen lähetyksestä.

Rahojen palautus

Palautamme rahat ensi tilassa tai viimeistään Kuluttajasuojalain mukaan 14 päivän kuluessa tavaran saapuessa takaisin varastollemme. Rahojen palautus näkyy tilillänne Paytril Oyj: nimellä.

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista ja ilman palautusilmoitusta lähetetyistä lähetyksistä toimitus- ja käsittelykuluja 20 euroa. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Jos haluat perua tilauksen sen jälkeen, kun se on lähetetty, on sinun noudettava paketti postitoimipaikastasi ja lähetettävä takaisin meille. Jos pakettia ei noudeta, se rekisteröityy automaattisesti ei-noudetuksi, ja siitä laskutetaan jälkikäteen. Paketin palauttaminen on halvempaa kuin sen noutamatta jättäminen. Mikäli lähetyksen vastaanottajaa ei ole tavoitettu jakelun yhteydessä tai lähetystä ei ole noudettu, Matkahuolto ja Posti säilyttävät lähetystä vain määräajan, minkä jälkeen paketti palautuu lähettäjälleen. Varmistathan siis, että yhteystietosi ovat ajan tasalla. Jos tilaus halutaan uudelleen lähetettäväksi, perimme lähetyksestä uuden toimituskulun.

Palautusosoite:

Puppystyle Import Oy 
Tammentie 26 
15540 Villähde 

Miksi palautus on maksullinen ilman vaihtoa? Olemme vielä pieni yritys ja emme mitenkään pysty isojen yritysten tarjoamiin ilmaisiin toimituksiin. Pyrimme tarjoamaan tuotteista tarkat tiedot, kuvaukset ja mittataulukot verkkokaupassamme. Vastaamme myöskin mielellämme kokoa yms. seikkoja koskeviin kysymyksiin sähköpostilla (info@puppystyle.fi), jotta tilaus osuisi nappiin kerralla.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostilla info@puppystyle.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.